mesti klik


Friday, January 21, 2011

Tanpa Posting ? takpe, kita blh buat keje lain!



Ok,, aku tahu, semua pembaca post di blog aku ni akan terfikir , "keje ape?"...haha


actually , aku nak memperkenalkan 1 Projek yang aku buat waktu menganggur ni. Selain daripada melayan MukaBUKU dan blog EmpayarKELMIE ni, aku juga telah bekeje sbg promoter kpd bisnes seseorang. Dengan erti kata lain, beliau memberi tanggungjwb kpd aku untk mempromosikan website bisnes beliau.


Yang Best nye adalah Pendaftaran adalah PERCUMA!! ...isi borang ckit. Then, kita perlu bayar RM30 saje utk jadi ahli VIP. Dengan bayaran RM30 itu, anda terus menjadi Boss kpd Syarikat maya anda sendiri!...ada nama anda sendiri, ada website sendiri tanpa perlu berdepan dengan orang (malu, x berani ,,kan? hehe) . Dapat taja SEORANG saja, terus dapat balik modal. Hebat kan!!.. dan mereka bg buku2 yg berkaitan dgn bisnes secara percuma!!

Ni adalah plan bisnes tu.

Anggaran Potensi Pendapatan :

AHLI
TAJAAN
PENDAPATAN
SEHARI
PENDAPATAN
SEBULAN
1 orang  RM30 RM900
5 orang   RM150   RM4,500
10 orang  RM300  RM9,000
20 orang RM600 RM18,000

Dengan itu, cuti pengangguran anda akan beroleh pendapatan. Daripada menghabiskan masa dgn FB anda tu, klik la sini, utk maklumat lanjut.

Taja 1 orang terus dpt balik modal, kalau tiap hari dpt 1 orang  per day, dpt RM900...selamat mencuba k

No comments:

Post a Comment