mesti klik


Thursday, January 20, 2011

mungkin Saga FL tidak menjadi milikku..

Proton Saga FL


Ada la pada suatu mlm, sedang aku menonton news kat tv3, aku terdengar pembaca berita menyebut.."keluaran proton saga new facelift dan dilancarkan pada 15 disember 2010"...a.k.a Proton Kasturi!!

Aku terus meninggalkan burger yg dibeli ku di McD dan terus mendengar dengan kushuk (haha) tentang news tersebut. Alangkah berbunga nya hati aku, apabila melihat rupa baru SAGA FL tersebut. Sebelum ini, Proton Saga BLM juga menjadi pujaan, tetapi x la dipuja sgt. tp Saga FL ni mmg mantap dan chhhuuunn lah!...haha..

Apabila dikalkulate kan harga nya, mmg cukup murah dan berpatutan dengan rakyat yang bergaji kecik mcm aku ni. Tambahan lagi, semua rakan pun mmg dh tahu yang aku ni kejeron (semangat) nak memiliki Saga FL ni... Tapi, apa kan daya....

Aku mungkin x akan menikmati kefabulousan saga FL itu nanti...atas sebab2 tertentu, mmg x dpt dielakkan lagi dah.

Monolog aku " xpela, mungkin d waktu lain , ku akan bekesempatan memilikinya aminnn..."

~dh la ku da nemu org pa k keta tok d ckei tdik...cish~


Proton Kasturi..nice kan..


Brought to you by EmpayarKELMIE

4 comments:

  1. alang2 me...bgus angkat evo trus..heheh
    x ckup duit, minta abe...

    ReplyDelete
  2. haha...abe ada waja, aku mgkin x beli keta, huhu,,nyambung byr keta kakak ku jak klak..ish2..

    ReplyDelete
  3. Aie..
    Ilek ba hadmy, bole dapat ya ;)

    ReplyDelete
  4. haha...yalah...mtk2 berpeluang syam...ku dh terjeling2 dah ku keta ya d kedei ketakat ck

    ReplyDelete