mesti klik


Saturday, January 15, 2011

Kalaulah aku ada superPOWER

Pagi2 mcm ni sedang aku bermesej dgn DNurFyn, aku terfikir "kalaulah aku ada superpower yang hebat, mesti aku adalah orang yang paling ingin dikwn oleh semua orang, (nak ambil kesempatan lah tu)...Kalau kita tgk citar kat dvd ke or di Tv , banyak la jenis2 superpower yang ada kat dunia ni. Dalam citer Xmen, paling banyak superpower. Memang x aci lah mvie tu, x logik kalau byk sgt kan.

Ni la senarai superpower yang aku tau la. (mgkin ada byk lagi laa..)

  1. Kuat Badang
  2. Dapat hilang (invisible man)
  3. Ada besi lam badan (Logan, Xmen)
  4. Manusia cicak (cicakman)<~Paling x best!
  5. Lari sepantas kilat
  6. Dapat baca fikiran org lain
  7. Dapat terbang
  8. Dapat menyamar menjadi suma benda
  9. Dapat tukar tempat dlm sklip mata (mcm jumper tu la..)
  10. dapat kontrol suma benda



    Kalau aku, aku akan pilih yang dapat menghilang..Invisible man!!! Banyak kelebihan..

    Di antaranya:
    • save budget nak melancong, x payah beli tiket , invisible je dlm flight.
    • x payah beli baju, tukar je di shoping Complex. ( mencuri ?)..haha
    • erm, kalau nak xcident kete, hilangkan diri, kompom x sakit.
    • boleh ambik duit org lain, (pun mencuri )
    • skodeng (perkhidmatan Level A)..haha
    • nak gadoh pun sng, invisible je..
    • kalau main sembunyi2 dgn budak, kompom x jumpa...!
    • kalau sakit hati dgn seseorng, ganggu pun sng. 
    • erm,,byk lagi...pk dirik pun.


    Kelebihan ni, suma nye mcm x blh guna la.. Kalau superpower mcm dlm No Ordinary Family tu pun ok gak...


    Brought to you by EmpayarKELMIE



No comments:

Post a Comment