mesti klik


Friday, January 14, 2011

Aku dah kerja dah


Pekerjaan yang aku dpt aritu ialah pembantu penganggur berijazah
Tempat kerja: rumah sendiri
Unifom: baju dalam almari
Masa: 24 jam tanpa henti

Sepanjang bergelar penganggur, aku menghabiskan masa dengan :
Drebar (driver)
  • Menjadi driver 3 kali ulang-alik Sarikei ke Miri by Myvi (QMN4160). Melebihi 3000km perjalanan. Ish2..
  • Yang x best ialah , aku bgn seawal  5 am untuk memulakan perjalanan. Mata memang masih Vinchut (kembang) tapi masih ttp kuatkan smgt untuk berdunya(enjoy) d Miri. Hahaha

Menonton DVD
  • Banyak dvd yang telah aku beli (5 dvd=rm 20 je).
  • Kalau nak dicatat, mmg penuh la page ni.

Orang Gaji @babysitter
  • Bgn pagi, tolong mak siram bunga (haha..bgn lewat sbnrnya). Tolong kakak menyiapkan Ahza (anak buah baruku)…

Tidur Petang
  • Tidur start dr lepas mkn tghri sampai pukol 6.30. Pastu sambong tgk citer SERIBU KALI CINTA. Haha

Tidur  lewat
  • Online sampai pg..paling lewat pukol 4 am..haha…kalau nak pg toilet, jln slow2, takut famly kat tingkat bawah sedar yg aku msh lom tidur..haha…kalu x online pun, aku layan movie.


Dan setiap hari buat benda yang sama. Aku rasa letih sebab takda keja nak buat. Nak pg cari keje, MALAS, student ijazah kan..haha…tp poket kosong.




No comments:

Post a Comment