mesti klik


Monday, January 17, 2011

Darah BergeMURUH bila dgr 7 Feb POSTING

          
Dengan mengKLIK COOL kat bawah tu,
anda mendoakan aku mendapat Sekolah yang Baik k



        Bila mbaca berita ni, darah aku terus bergemuruh...

Mungkin kerana aku x jadi penganggur lagi, or Takut JPN post aku jaoh2, or takut ngn intbiew,?..mcm2 la...or tkut skrg ni sorng2 d bilik??...hehe...Tp kegemuruhan itu, hanya seketika, stelah aku memikirkan Salary yg aku bakal terima nanti. Boleh juga aku bantu mak dan kakak2 aku yang byk membuat pelaburan selama aku hidup ni...Xdpt ku bygkan kalau umo mcm aku, (23 thn) dpt gj 3k yg bekerja 5 hr seminggu dan 5 jam sehari shj..Shok abis la..Tp satu yang paling menakutkan adalah perkataan NAFSU!!!...

      Ini kerana, kerana nafsu diluarkawalan akan membutakan mata anda tanpa berdarah ,,,jadi aku perlu berwaspada dengan godaan dunia yang membolehkan aku kecundang oleh sang Nafsu. Nafsu yang aku maksudkan adalah bukan sekadar nafsu seks, tp segala keinginan yang menggila!

Apa2 pun, aku sangat lah memerlukan menerangi ruang yg masih samar2 dlm minda kanak2. Tanggungjawab aku untuk berkongsi segala ilmu kepada insan cilik ini amat lah ku tunggu. Otak aku mmg dh seperti dicatkan dgn karat dah. Aku nak kira di Kaunter Everrise pun lmbt. Sedangkan aku tlh mengaji math selma 5 thn.



Dengan mengKLIK COOL kat bawah tu,
anda mendoakan aku mendapat Sekolah yang Baik k



             Ttg interview pun aku msh sekat dan bercelaru..Mungkin kerana aku x "into" news paper or brita tv3, or Portal KPM..malas..kalau interviewer tu tnya siapa KPPM pun aku x pasti...arggghhh...sapa o?...erm, biarkan lah...last minute la study suma menda2 tu...

              7 hb 2011 mungkin menjadi Tarikh Keramat aku sebagai Guru Sandaran Siswazah Terlatih setelah aku mbaca news sperti dbwah. ku harapkan dipercepatkan penempatan agar semua Guru Pelatih Malaysia PISMP 07 berhenti untuk menyeranah KPM sbb lmbt..hhaha...



Dr Wee announced that the Bachelor of Teaching Degree Programme is expected to be accredited by the Malaysian Qualifications Agency on Jan 24, enabling more than 2,000 teachers from the programme to start work after the Chinese New Year school holidays.
“The teachers will be posted to schools as trained temporary teachers by Feb 7,” he said.
He said Education Service Commission would interview them before offering them full time teaching positions.
The United Chinese School Teachers Association (Jiao Zong) had reported­ly called on the ministry and the relevant agencies to hasten the process of teacher placement in schools.


Dengan mengKLIK COOL kat bawah tu,
anda mendoakan aku mendapat Sekolah yang Baik k

No comments:

Post a Comment